Pronájem multifunkčních tiskových strojů Konica Minolta na míru vašim potřebám.
Uvažujete o pronájmu kvalitního a spolehlivého multifunkčního zařízení tiskárny Konica Minolta?
Nabízíme individuálně přizpůsobené řešení pro každého klienta, který si tak může vybrat tiskárnu dle svých technických požadavků, měsíčního objemu kopií, preferovaného způsobu splácení či doby trvání smlouvy.
Díky naší nabídce tiskárenjiž nemusíte jednorázově investovat do nákupu moderního a technicky vyspělé tiskárny, ale můžete si ji výhodně a za přijatelných podmínek pronajmout.
Navíc se o Váši tiskárnu a její provoz postaráme s maximálním nasazením - zajistíme dodávku veškerých spotřebních materiálů (tonerů, fotoválců a dalšího), xerografického papíru a to přímo k tiskárně nebo na místo dle vašeho výběru, např. do skladu.
U pronajaté tiskárny, kopírky, nebo jiného multifunkčního tiskového zařízení servis vůbec nemusíte řešit.
Servisní služby jako jsou pravidelné servisní práce dle intervalu vytištěných stránek, či mimořádné servisní zásahy v případě poruchy jsou zahrnutý do ceny za vytištěnou stránku.
Stejné to je i s náhradními díly a spotřebním materiálem (tonery, fotoválce, odpadní nádobky, fixační a přenosové jednotky).
Záruka na tiskárnu, kopírku nebo jiné tiskové zařízení je poskytována po celou dobu platnosti nájemní smlouvy. Jediné, co musíte učinit je kontaktovaní dispečinku servisního střediska a nahlásit jaký máte problém.
Následně Vás kontaktuje servisní technik, který Vám pomůže odstranit drobnou poruchu či nastavení multifunkčního tiskového zařízení, tiskárny telefonicky popřípadě se s Vámi dohodne na termínu návštěvy.
Standardní termín pro zajištění servisního zásahu je max. 16 pracovních hodin, ale lze samozřejmě nabídnou i nadstandardní reakční dobu do 4 pracovních hodin.
- Nulová vstupní investice.
- Pravidelný servis tiskárny, kopírky nebo jiného multifunkčního tiskového zařízení.
- Pravidelné dodávky spotřebního materiálu.
- Celkové měsíční náklady na tisk dle skutečného počtu vytištěných stránek.
- Žádné mimořádné výdaje spojené s provozem tiskárny, kopírky nebo jiného multifunkčního tiskového zařízení.
- V případě závažnější poruchy a nutnosti dílenské opravy zařízení automatické zapůjčení náhradního stroje.
- Kontaktujte nás emailem, webovým formulářem nebo telefonicky.
- Naši konzultanti Vám pomohou s výběrem vhodného typu a konfigurace tiskárny, kopírky či jiného multifunkčního tiskového zařízení, dále Vám představí standardní i nadstandardní služby, které můžete při provozu tiskárny využít a připraví cenovou nabídku.
- Po odsouhlasení cenové nabídky připravíme návrh nájemní smlouvy.
- Dohodneme termín podpisu nájemní smlouvy a termín instalace tiskárny, kopírky nebo jiného multifunkčního tiskového zařízení.
- HOTOVO, nyní začínáte využívat výhody pronájmu tiskové kancelářské techniky Konica Minolta.
Několik bodů, kterými Vás chceme přesvědčit, že Vaše volba si vybrat právě naši společnost je tou správnou volbou.